In 2019 openden wij, Jelle Jansen en Corine Kleine, restaurant De Woage in Gramsbergen.
In een charmant historisch pand aan het prachtige Meiboomsplein proberen we een balans te brengen tussen nieuw & anders, oud & vertrouwd. Met een sterke focus op afkomst en omgeving,
presenteren we het alledaagse op het scherpst van de snede. Bezoek ons voor een klasse en informeel avondje uit; je verlaat De Woage geprikkeld, voldaan en ontspannen!
JELLE & CORINE
In Restaurant De Groene Lantaarn kwamen we elkaar tegen. Al tijdens het eerste personeelsfeest sprong de vonk over en sindsdien zijn we een stel. We zijn een ambitieus stel, fris en hongerig. We streven ernaar De Woage tot een begrip in de omgeving te maken.
Chef-kok Jelle genoot een opleiding tot kok in Hardenberg en begon in het laatste jaar van zijn opleiding in de keuken van Restaurant De Groene Lantaarn in Zuidwolde. Hier werkte hij vanaf dag één negen jaar lang als sous-chef en later als keukenchef onder leiding van chefkok Jarno Eggen. Het restaurant werd in die periode bekroond met twee Michelin sterren.
Corine is gastvrouw en Vinoloog. Zij volgde de hotelschool, liep onder andere stage bij restaurant De Librije in Zwolle en werkte als gastvrouw en sommelier bij restaurant De Groene Lantaarn in Zuidwolde. Zij heeft de ruimte gekregen om daar het mooie vak te mogen leren van Cindy Borger.
ROBBERT & CHRISTIAAN
Onze broers in de keuken (en ook privé) zijn vanaf het allereerste moment bij ons betrokken. Christiaan is vanaf de eerste dag een essentiële schakel in ons team. Hij komt uit Hardenberg en specialiseert zich als rôtisseur in het werken met vlees. Met vakmanschap en oog voor kwaliteit verzorgt hij zowel de voorbereiding als de bereiding ervan. We zijn enthousiast om Christiaan in ons team te hebben, omdat zijn expertise bijdraagt aan de hoge standaard van de gerechten die we aan onze gasten presenteren.
Robbert Hakkers begon bij ons in september 2019 en heeft sindsdien een cruciale rol in de keuken vervuld. Aanvankelijk werkte hij aan wat wij de 'koude kant' noemen, waar hij verantwoordelijk was voor de bereiding van desserts en koude voorgerechten. Wat Robbert echt bijzonder maakt, is zijn creativiteit en vakmanschap in het patisseriegedeelte van de keuken. Sinds enkele jaren is hij nu Entremétier en heeft hij de koude kant vervangen door de warme kant.
Bij mooie en verfijnde gerechten horen natuurlijk ook mooie wijnen.
Vinoloog Corine heeft voor u een mooie selectie gemaakt.
Op onze wijnkaart vindt u een rijk aanbod aan prachtige klassiekers, nieuwe parels en oude & vertrouwde wijnen.
Wij hebben mooie wijnen die per fles te bestellen zijn maar vergeet vooral de wijnen per glas niet. Er worden prachtige wijnen door middel van de Coravin voor u ingeschonken. Zo kunt u toch genieten van een mooi glas zonder dat u gelijk de hele fles moet bestellen.
Geen zin om te kiezen? Corine heeft bij elk gerecht een mooi glas bijpassende wijn voor u klaar staan. Laat u verrassen door de verfrissende keuzes.
Nieuwsgierig geworden naar de wijnkaart?
Annuleringsbeleid
Wij stellen het zeer op prijs zodra u verhinderd bent uw reservering tijdig te annuleren. Op dezelfde dag annuleren kan alleen telefonisch. Wij zouden het fijn vinden wanneer u annuleert op dezelfde dag dit vóór 12:00 te doen dit wordt echter als nog beschouwd als een te late annulering. Kosteloos annuleren kan alleen twee dagen van tevoren.
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Je kunt je reservering alleen annuleren door ons een e-mail te sturen met de gegevens die je in de bevestigingsmail hebt gekregen of per telefoon.
Aanbetaling:
Bij het maken van de reservering moet je een aanbetaling doen, de hoogte kan per ticket verschillen. Als je je reservering wilt annuleren of wijzigen, krijg je de aanbetaling terug, maar alleen als je dit doet binnen de opzegtermijn die vermeld staat bij het maken van de reservering. Als je geen melding geeft van de annulering, hebben we het recht om de aanbetaling te behouden. We zullen ons best doen om tafels opnieuw te verkopen wanneer we annuleringen ontvangen. Als we daarin slagen, krijg je je aanbetaling terug. Houd er echter rekening mee dat als de her verkochte reservering resulteert in een vermindering van het aantal gasten, we een deel van de aanbetaling of de gehele aanbetaling zullen inhouden om dat te dekken.
Annuleringsbeleid:
Indien je jouw reservering binnen de op het ticket vermelde annuleringstermijn annuleert, ontvang je het volledige aanbetalingsbedrag terug. Echter, als je de reservering binnen deze termijn annuleert of het aan
Wat kan er in rekening worden gebracht als ik mijn reservering annuleer of wijzig?
We willen je vragen om voldoende voorafgaande kennisgeving (zoals hieronder vermeld) te geven als je je reservering wilt annuleren of wijzigen. Als je ons niet tijdig op de hoogte stelt, behouden wij ons het recht voor om je aanbetaling te behouden. Als we erin slagen om je geannuleerde tafel opnieuw te verkopen, zullen we de aanbetaling terugbetalen. Let op: bij vermindering van het aantal personen kan nog steeds een annuleringskosten in rekening worden gebracht.
Bij te laat annuleren bent u verplicht een vergoeding te betalen van 35 euro persoon of wordt de aanbetaling niet terugbetaald.
Wat doen we als je besluit te annuleren?
We hechten veel waarde aan onze gezellige sfeer. Waar mogelijk proberen we tafels opnieuw te verkopen wanneer we annuleringen ontvangen. We adverteren actief voor deze beschikbaarheid en we gaan discreet om met moeilijke persoonlijke omstandigheden.
Groepsreserveringen
Reserveringen vanaf 10 personen kunnen tot drie dagen voorafgaande de gereserveerde datum kosteloos worden geannuleerd. Annulering door de klant kan uitsluitend telefonisch gebeuren. Drie dag van tevoren moet het definitieve aantal personen doorgegeven worden. Wanneer er minder personen komen op de aangegeven datum dan wordt de menuprijs in rekening gebracht voor de gemaakte kosten.